Hej! Du använder en gammal webbläsare

Inom kort kommer vissa funktioner på haninge.se inte fungera med den här gamla webbläsaren. Vi vill gärna ha dig kvar som besökare och rekommenderar att byta till Mozilla Firefox, Google Chrome eller Microsoft Edge.

Jul, skapande och återbruk

Under hela december har barnen skapat i julens och vinterns tema. Julgranar, tomtar, lucior, ljusstakar, snöflingor och stjärnor har tillverkats, limmats, byggts och målats. Och allt det har barnen och pedagogerna använt återbruksmaterial till.

Istället för att köpa färdiga saker, har vi använt det som vi har och en gammal hushållsrulle, ett pastarör, en pinne har fått ett nytt spännande liv.
Det är både roligt och viktigt att återanvända, återbruka och skapa någonting oväntat och kreativt.
Här ser ni några av barnens alster.

Vi önskar er God Jul och Gott Nytt År!

Senast uppdaterad: 23 december 2021